Feta proudly presents….

Koken met Feta

 

Een receptenboekje met 7 gerechten met als steeds terugkerend ingrediënt: fetakaas.

Dit boekje wordt verkocht ten voordele van Hachiko (uiteraard) voor de zeer democratische prijs van 5 euro.  (+1 euro verzendingskosten indien we het moeten opsturen)

Je kan het boekje bestellen via mij of via Daphné (van Valéas) die me met raad en daad bijstond.
Voor de recepten kon ik beroep doen op een ervaren kokkin die enkele gerechten bijschaafde, en mijn allerliefste vriendje zorgde voor de layout.

Geïnteresseerden kunnen me contacteren via volgend emailadres: hvvb81@hotmail.com.  Graag in de titel vermelden dat het over de fetaboekjes gaat, zodat je mail niet per ongeluk tussen mijn spam verloren gaat.

6 thoughts on “Feta proudly presents….

  1. Wat een leuk idee, Nu hopen dat het storm gaat lopen op de boekjes. het is immers ten voordele van het goede doel!

    • Hey Liesbet,

      Ik zal daar allessinds aanwezig zijn (in de voormiddag, namiddag weet ik nog niet, moet dan eigenlijk naar een familiefeest) en dan heb ik zeker boekjes bij. Ook Daphné (van Valéas) zal er bij hebben, dus aan haar kun je het ook vragen.
      Ik weet niet of ze op het verkoopstandje zullen liggen, omdat ik nog niet zo goed weet hoe dat dan praktisch zit en zo. 😀

      • OK, via Daphné of Fenne zullen wij er dan wel eentje kunnen kopen. Ik vermoed dat wij er alleen in de namiddag zullen zijn.
        Dank u!

  2. Pingback: Een dag vol liefde… « Hulphond Valéas

Geef een reactie

